FAQ: Veelgestelde vragen

Omdat wij dagelijks vragen ontvangen die veelgesteld worden, hebben wij een FAQ (Frequently Asked Questions) opgesteld. Op deze pagina vindt u antwoorden op vragen die vaker gesteld worden. Staat het antwoord op uw vraag niet in de lijst? Dan kunt u contact opnemen via ons contactformulier. Wij verzoeken u vriendelijk om uw vraag kort en bondig te formuleren.
Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bedrijfspagina aanmaken?

U kunt (gratis) zelf een bedrijfspagina aanmaken door u aan te melden via deze pagina.

Hoe pas ik mijn gegevens aan?

Hebt u al een account? Dan kunt u inloggen en uw bedrijfspagina zelf aanpassen. Hebt u nog geen account? Dan kunt u op de bedrijfspagina, onder uw bedrijfsnaam, klikken op "Dit bedrijf claimen". U kunt dan een account aanmaken om uw gegevens zelf aan te passen, nu en in de toekomst.

Ik weet niet zeker of ik een account heb. Hoe kom ik hier achter?

Vanaf maart 2018 is het mogelijk om zelf uw bedrijfspagina te beheren. U kunt hiervoor een account aanmaken. Hebt u uw bedrijfspagina voor deze datum aangemaakt? Dan hebt u nog geen account en dient u eerst een account aan te maken. U kunt een bestaande bedrijfspagina claimen door op "Dit bedrijf claimen" onder de bedrijsnaam te klikken. De tekst "Dit bedrijf claimen" wordt niet getoond als een bedrijfspagina al geclaimed is. Hebt u uw bedrijfspagina al geclaimd, maar bent u uw inloggegevens vergeten? Dan kunt u nieuwe inloggegevens opvragen.

Hoe verwijder ik mijn bedrijfspagina?

Bent u gestopt met uw praktijk of wilt u om een andere reden liever geen vermelding meer? Dan kunt uw bedrijfspagina gemakkelijk zelf verwijderen door uw bedrijf te claimen en te verwijderen in de Mijn Account omgeving. U vindt hier een button op uw bedrijfspagina te verwijderen. Hebt u liever dat wij uw bedrijfspagina verwijderen? Dan kunt u een bericht sturen via het contactformulier. Geef in uw bericht duidelijk aan om welk bedrijf het gaat.

Zijn er kosten verbonden aan het wijzigen van mijn gegevens?

U kunt kosteloos uw bedrijfspagina claimen en uw bedrijfsgegevens aanpassen. Wilt u gebruikmaken van meer functionaliteiten, dan kunt u kiezen voor een Basis of Pro Account.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, hoe kan ik nieuw opvragen?

U kunt hier nieuwe inloggegevens opvragen op de Inloggen pagina.

Wat zijn de voordelen van een Basis of Pro Account?

Behalve dat deze accounts meer functionaliteiten bieden, worden ze ook vaker bezocht. Alle informatie over deze accounts vindt u op deze pagina.

Help, mijn adres of telefoonnummer wordt weergegeven bij een bedrijf, maar dit is niet mijn bedrijf. Hoe verwijder ik deze gegevens?

U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier. Geef in uw bericht duidelijk aan om welk bedrijf het gaat en welke gegevens verwijderd moeten worden.

Hoe komt mijn bedrijfsvermelding op uw website terecht?

Kappers.nl bestaat al een lange tijd en heeft diverse layouts gehad. Het is dus goed mogelijk dat u zich hebt aangemeld toen er nog een andere layout actief was. Wilt u geen vermelding meer? U vindt hierboven, onder de vraag"Hoe verwijder ik mijn bedrijfspagina?", meer informatie over het verwijderen van een bedrijfspagina.

Kan ik adverteren op Kappers.nl?

Ja, dat adverteren is mogelijk. Voor meer informatie over onze advertentiemogelijkheden kunt u een bericht sturen via deze pagina.

Laatste nieuwtjes ontvangen?