Kapsalon Filiz

Op deze bedrijfspagina vindt u informatie over Kapsalon Filiz, gevestigd in Lelystad in de provincie Flevoland. U vindt onder andere het adres, de plaats, het telefoonnummer, openingstijden en andere contactgegevens. Daarnaast vindt u specialisaties en aantekeningen van deze kapper of kapsalon. Zo weet u welke behandelingen Kapsalon Filiz voor u kan verzorgen. Ten slotte kunt een beoordeling of review achterlaten als u al ervaring hebt met deze kapperszaak.

Zoekt u een andere kapper? Zoek dan in Lelystad.

Bedrijfsgegevens

Kapsalon Filiz
Dukaatpassage 19
8232GC Lelystad
KvK: 32139565
Website: Bezoeken

Is dit uw bedrijf? Claim deze vermelding en beheer zelf alle informatie:
Bedrijf claimen

Kapsalon Filiz

Specialisaties

Openingstijden

Maandag
Onbekend
Dinsdag
Onbekend
Woensdag
Onbekend
Donderdag
Onbekend
Vrijdag
Onbekend
Zaterdag
Onbekend
Zondag
Onbekend

Deze openingstijden zijn indicatief en kunnen, bijvoorbeeld wegens omstandigheden, afwijken. Neem voor de zekerheid contact op met het bedrijf of kijk op de website.

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling: 2
Gebaseerd op 2 beoordelingen
K
26-06-2022, 19:32
Pure oplichting. Gisteren kwam ik blond binnen, wilde wat highlights bovenop om nog lichter te worden maar ging niet alleen helemaal donkergrijs met extra behandelingen waar ik niks van af wist die mijn haar droger hebben gemaakt, en opgedrongen behandelingen de kapsalon uit maar heb ook €180 moeten betalen “alléén voor de highlights” in mijn korte haar.

Het ging als volgt:
Ik had een belangrijke avond en dit was de enige kapsalon die nog tijd had.
Ik vertelde wat ik graag met mijn haar wilde: wat highlights bovenop om blonder/lichter te worden, en geföhnd. Ik vroeg naar iets met een blauwe ondertoon omdat ik van nature veel roodpigment in mijn haar heb waardoor het wat oranje uit zou kunnen pakken. Ik had het idee dat ze nogal geïrriteerd werd van mijn vraag waarbij ze aangaf dat dit háár werk is en ik alleen maar hoefde te zeggen welke kleur ik wil, wat ik dus eigenlijk in overleg deed. Ze smeerde me aan dat ik de highlights door mijn hele haar moest nemen in plaats van alleen bovenop, daar stemde ik wel mee in.

Nadat zij de folies had ingezet ging ik even roken en toen ik terugkwam stond ze onverwachts met een plastic schort en een bakje verf klaar. Ik vroeg waarvoor dat was en ze gaf aan dat ze wat gele plukjes die in mijn haar buiten de folies om zaten weg wilde halen. De gele plukjes die je alleen zag als je er helemaal goed tussen keek, hadden niet eens weg gehoeven omdat ik (wat ik haar daarvoor ook had verteld) na de vakantie mijn haar rood wil verven. Daarom was het nu alleen belangrijk dat mijn haar lichter werd. Ik had er dus niet eens om gevraagd maar ze stond er op om het te doen, ik liet merken dat ik het eigenlijk niet prettig vond maar stond een beetje perplex van het feit dat ik me zo geforceerd voelde in een kapperszaak waar de wens van de klant gewaardeerd zou moeten worden, en gaf ook aan dat ik dan absoluut niet wilde dat mijn haar donkerder werd omdat ik juist blonder wilde worden maar ik merkte weer dat ze geïrriteerd werd terwijl ze zei dat het niet donkerder zou worden en ik haar moest vertrouwen.

Het wassen en drogen ging echt ontzettend hardhandig en pijnlijk en voelde me toen nogal vernederd omdat ik niet wist of dit hier een normale gang van zaken was of dat ze het express deed. Bij het wassen bleek de kleur toch nog warm te zijn zoals ik aan het begin al aangaf en vroeg ze of ik mijn haar hiervoor rood had geverfd, ik gaf aan van niet waarop zei ze dat ik mijn haar wèl rood had geverfd. Ik vertelde haar dat sinds ik kaal ben geweest alleen mijn haar heb geblondeerd. Omdat ze nog zo ongeloofwaardig deed legde ik haar uit dat ik vanwege mijn Indische afkomst veel roodpigment heb en ik daarom bij binnenkomst ook vroeg of ze iets met een blauwe ondertoon had. Ze zei boos dat ze al 37 jaar in het vak zit en blauw niet helpt. (Een kapper die kleurenleer heeft gedaan hoort te weten hoe het werkt met de complementaire kleuren) In de tussentijd heeft ze zonder te overleggen ook een toner in mijn haar gedaan, als zij dit met mij had overlegd had ik daar nòòit mee ingestemd vanwege de poreusheid van mijn haar! Ze vertelde me dit ook later pas tijdens het föhnen.

Ze vroeg bij het föhnen wat ik van mijn haar vond, alsof het niet van mijn gezicht af te lezen was dat ik mijn tranen probeerde in te houden. Ik vertelde haar dat ik het heel erg donker vond, dat ik juist blonder wilde dan dat ik al was en nu juist veel donkerder ben.
Ze zei dat ze er een toner in had gedaan en het daardoor donkerder was. En als ik het een paar keer gewassen heb dat het lichter zou worden. Het zou kunnen dat het ietsje oplicht maar het zou nooit even licht worden als dat ik was en dus al helemaal niet waarvoor ik kwam. Nu ben ik voor niks zo veel geld kwijt en moet weer naar een kapper om niet alleen het grijs weg te laten halen maar ook weer opnieuw te ontkleuren waardoor mijn haar nog droger wordt na alles wat zij er ook nog zomaar in heeft gesmeerd.

Eenmaal bij de kassa vertelde ze mij dat ik nergens voor hoefde te betalen behalve voor de highlights. Ze wist natuurlijk wel dat ze fout zat en deed alsof ik niks anders hoefde te betalen maar de highlights die ik in mijn korte haar heb gehad kunnen nooit zoveel geld kosten. Ik zag het bedrag van €180 en vroeg of de highlights dus daadwerkelijk zoveel geld kostte waarop ze alleen “ja” zei.
Op dat moment stond ik te trillen op mijn benen, probeerde nog steeds niet te huilen en wilde zo snel mogelijk weg dus ik pinde snel en realiseerde me nadat ik de deur uit was dat ik ben opgelicht.

Ik voel me erg dom dat ik zo veel heb betaald maar krijg mijn geld helaas niet meer terug. Hopelijk kan ik door mijn review anderen waarschuwen goed op te passen voor dit soort praktijken.
Sibo Dramé
02-07-2021, 19:35
Ongelooflijk slechte kapsalon! Mijn zoon is er schots en scheef geknipt! En nog onbeschoft en bijdehand ook! Echt niet naar toe gaan!!

Beoordeel Kapsalon Filiz

Uw beoordeling:

Wij controleren beoordelingen nadrukkelijk. Daarom verzoeken we u vriendelijk om bewijs, bijvoorbeeld een factuur, bij te voegen of te mailen. Dit bewijs gebruiken wij om de echtheid van uw review te verifiëren. Het bewijs wordt niet getoond bij uw beoordeling. Zonder bewijs kunnen wij uw review niet tonen. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid en onze disclaimer.

Afbeelding (jpg, jpeg, png) of PDF bestand van maximaal 12MB

Plaatsen in de buurt